اسپانسرهاي مالي ليگ اسپانيا (لاليگا)

 

شرکت راکوتن

اين شرکت اسپانسر تيم بارسلونا است. اين روزها شما مي‌توانيد نام اين سايت اينترنتي را بر روي لباس‌هاي تيم بارسلونا ببينيد.

ميزان سرمايه گذاري که اين سايت بر روي تيم بارسلونا کرده است برابر است با: 61.5 ميليون يورو.

راکوتن يک سايت ژاپني است؛ اين سايت فعاليتش را از سال 1997 آغاز کرده است و بيش از 50 ميليون کاربر فعال در جهان براي خريد اينترنتي از اين سايت استفاده مي کنند. به طور کلي اين سايت اينترنتي هميشه به فعاليت در ورزش علاقه ي زيادي داشته است. به عنوان مثال اين سايت در سال 2004 يک تيم بيسبال در ژاپن که بسيار معروف و مشهور است را خريداري کرد.

شايد براي شما جالب باشد بدانيد که رئيس اين سايت بين المللي به رنگ قرمز علاقه ي بسيار زيادي دارد و حتي برخي از شراکت هاي اين شرکت بين المللي به دليل قرمز نبودن به هم خورده است.

به عنوان مثال سايت راکوتن قرار بود که اسپانسر تيم منچستر سيتي را برعهده بگيرد البته تنها با يک شرط، آنها اينکه لباس تيم به رنگ قرمز در بيايد. تيم منچستر سيتي اين موضوع را قبول نکرده و اين اسپانسري شروع نشده به پايان رسيده است.

 

کمپاني بکو

کمپاني بکو يک شرکت ترکيه‌اي است که در حوزه‌ي لوازم آشپزخانه و خانگي فعاليت مي کند. اين کمپاني از سال 2014 يکي از اسپانسرهاي رسمي لاليگاي اسپانيا است. در حقيقت نام و لگوي بکو را شما مي توانيد بر روي پيراهن تيم بارسلونا مشاهده کنيد.

نام اين برند ترکيه اي بر روي آستين و پشت پيراهن هاي تيم بارسلونا حک شده است.

در بسياري از کمپين هاي تبليغاتي بکو تيم اول بارسلونا به خصوص مسي حضور داشته است. به نظر مي رسد تيم بارسلونا به دنبال اين است که با استفاده از پولي که بابت اسپانسري اين برند ترکيه اي مي گيرد استاديوم نيوکمپ را بازسازي کند!

 

پين باهيس

يکي ديگر از اسپانسرهاي رسمي لاليگاي اسپانيا سايت شرط بندي پين باهيس است. به طور کلي اين روزها تبليغ سايت هاي پيش بيني ورزشي و شرط بندي در اطراف زمين فوتبال و بر روي لباس ورزشکاران به يک موضوع عادي تبديل شده است.

سايت پين باهيس يک سايت بين المللي است که به زبان هاي انگليسي و ترکي است. البته به دليل علاقه ي بيش از حد ايرانيان به پيش بيني ورزشي اين سايت چند وقتي است که از زبان فارسي نيز پشتيباني مي کند. سايت پين باهيس جزء معدود سايت هاي فارسي زبان است که لايسنس بين المللي دارد.

به همين دليل شما به راحتي و بدون هيچ مشکلي مي توانيد پيش بيني هايتان را در اين سايت انجام دهيد. همچنين اين سايت بونوس هاي بسيار متنوعي براي کاربران در نظر گرفته است، به عنوان مثال بونوس خوش آمدگويي 100 درصدي اين سايت مي تواند يک بونوس بسيار جذاب براي کاربران علاقه مند به پيش بيني ورزشي باشد.

 

باتوجه به تمام توضيحاتي که در اين مقاله به شما داديم به نظر مي رسد در تمام جهان فوتبال به يک صنعت  درآمدزا تبديل شده است که مي توان از آن درآمدزايي هاي بسيار زيادي کرد.

از تبليغاتي که بر روي لباس بازيکنان گرفته، تا برندي که بازيکنان براي هر بازي تنشان مي کنند و در نهايت نيز تبليغات دور زمين که مي تواند در مورد يک سايت پيش بيني ورزشي باشد تا ببيندگان را ترغيب کند تا پيش بيني ورزشي انجام دهند.

منبع : 90bazi

 


تفریحات سالم سايت ,بارسلونا ,بيني ,ورزشي ,بسيار ,المللي ,بيني ورزشي ,عنوان مثال ,لاليگاي اسپانيا ,برند ترکيه ,ورزشي باشد ,رسمي لاليگاي اسپانيا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان ایران خرید اینترنتی مهندسی صنایع خبرگزاری فارسی سراي بي دل فروشگاه تخفیف ویژه آرام کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دفتر شعر