فواید استفاده از طلا

آیا می دانید بیش از 5000 سال پیش ، کیمیاگران در اسکندریه داروی طلای مایع درست کردند که به اعتقاد آنها می تواند به بدن انسان در مبارزه با بیماری ها و جوان ماندن کمک کند؟

در واقع ، طلا فقط یک کالای ارزشمند برای مجموعه جواهرات شما نیست. حتی می تواند برای سلامتی شما مفید باشد. 

فواید استفاده از طلا

گردش خون را بهبود می بخشد.

طلا به عنوان فلزی دوستانه قلب شناخته شده است که گردش خون در بدن شما را بهبود می بخشد و بنابراین اطمینان حاصل می کند که اکثر اعضای بدن اکسیژن دریافت می کنند.
از این رو ، در دوران قدیم ، به ن باردار توصیه می شد که برای بهبود گردش خون و سایر مایعات بدن در کودک و مادر ، یک زیور آلات طلا در اطراف شکم خود داشته باشند.

بهبود زخم و کنترل عفونت ها

اعتقاد بر این است که اگر طلای خالص (24 عیار) را روی یک ناحیه آلوده یا زخم زده قرار دهید ، می تواند به بهبود زخم و کنترل عفونت کمک کند.

درمان و مراقبت از پوست

آیا می دانید حتی گفته می شود که حتی کلئوپاترا ، ملکه سابق مصر ، هر شب با ماسک طلا می خوابیده است؟ طلا لرزش های گرم و آرام بخشی به پوست ایجاد می کند و بنابراین به بدن شما کمک می کند سلول ها را بازسازی کند. از طلا در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و زیبایی استفاده می شود. همچنین برای درمان مشکلات پوستی مختلف مانند اگزما ، عفونت های قارچی ، بثورات پوستی ، زخم ها ، سوختگی های پوستی و غیره استفاده می شود.

دمای بدن را تنظیم می کند.

استفاده از طلا به حفظ دمای بدن کمک می کند و در صورت لرز ، گرگرفتگی و تعریق شبانه آن را بازیابی می کند.

به آرتروز کمک می کند.

آیا می دانید پس از جنگ جهانی دوم از ترکیبات حاوی طلا برای درمان آرتریت روماتوئید استفاده شده است؟ حتی در ونیز در زمان رنسانس ، میزبان در یک اجتماع اجتماعی میهمانان خود را با بادام با روکش طلا بعد از غذا برای محافظت در برابر روماتیسم و ​​البته برای نشان دادن ثروت خود ، سرو می کرد. اگر آرتروز دارید ، طلا می تواند با بهبود گردش خون به کاهش درد اندام شما کمک کند.

اعتیاد را درمان می کند.

در قرن نوزدهم از طلا برای درمان اعتیاد به الکل استفاده می کردند. امروزه از طلا در داروها برای درمان نیکوتین ، داروها و اعتیاد به کافئین استفاده می شود.

رشد سرطان را کنترل می کند.

طلا می تواند به بدن کمک کند تا رشد سلول های سرطانی را کنترل کند. از این رو ، این دارو به عنوان داروی جایگزین برای درمان انواع مختلف سرطان ها مانند سرطان پروستات و تخمدان استفاده می شود. طلا همچنین به تشخیص زودهنگام سرطان کمک می کند. CytImmune ، یک شرکت زیست دارویی مستقر در ایالات متحده ، روشی را برای تحویل مستقیم داروهای ضد سرطان با استفاده از نانوذرات طلا ایجاد کرده است. شرکت دیگری به نام Nanospectra "نانومحافی" ایجاد کرده است که سلولهای سرطانی را با گرما از بین می برد. نانو پوسته یا بهتر بگوییم پلاسمون نانو پوسته نوعی ذره نانو کروی است که از یک هسته دی الکتریک تشکیل شده است و توسط پوسته فلزی نازکی (معمولاً طلایی) پوشانده شده است.

فناوری بهداشت

آیا می دانید نانوذرات طلا در میلیون ها آزمایش سریع تشخیصی (RDT) که هر ساله در سطح جهان استفاده می شود ، نقشی اساسی دارد؟ RDT های حاوی نانوذرات طلا به تشخیص اینکه فرد مبتلا به مالاریا شده یا خیر کمک می کند. اما نکته واقعاً خارق العاده این است که طلا به تشخیص زود هنگام HIV / AIDS نیز کمک کرده است.

طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را تسریع کرده و نقره، بر عکس آرام‌بخش است. طلا می‌تواند به رفع بیماریهای قلبی کمک کرده و فشار خون را پایین بیاورد و نقره فشار خون را بالا می‌برد. به همین دلیل است که در طب سوزنی شرق، برای بخش‌های مختلف بدن از سوزن های طلا و نقره‌ استفاده می‌شود . افراد دارای زخم معده و یا بیماریهای دیگر معده، از طلا استفاده کنند و اشخاصی که عصبانیت و تند خویی دارند، نقره بکار ببرند.

 

 


طراحی طلا و جواهر آرزین استفاده ,درمان ,بهبود ,کرده ,سرطان ,تواند ,برای درمان ,فواید استفاده ,نانو پوسته ,ایجاد کرده ,کنترل عفونت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اکسیرشاپ اوج گستران ارتباط میهن | ارائه انواع تجهیزات شبکه معجون زندگی جلوه مهتاب لوازم حیوانات خانگی طاقت بیار تاتو توره اساطیر باستان